Monday, April 25, 2011

mlm ni, aku scara xsngajanya teringatkan seseorg.....
aku try cl...3 kali....tp dia xjwb....
"mhh" or "ben" or i used to call him "is" or "daddy"
why???
WHY????
why???
dunnow.... tp tringat.....
(SANGAT2)
dia penah pangge aku specky lps dia dpt taw yg aku neh rabun....
SPECKY~~
nama yg ckup pantang aku dengar skrg....

~rupa2nya lps tu dia pown pkai speck~



knapa aku tringat ye???
dr mna aku ada kkuatan utk dail no tpon dia td???
nyesalkah aku suro dia tunaikan sumpah dia yg dia xkn hbungi aku ag dah???
masih adakah perasaan dlm ati aku utk dia???
knapa yg ada dari dulu smpai la skrg neh hanya persoalan???
knapa aku masih xdpt cari jawapan dia???
apakah perasaan neh???
camneh ke rindu???


~perangai dia mmg tegagai~



ketiga2 pic neh aku pn x engat aku dpt dr mna...
tp neh pic dia lps kmi break off...
years after actually...
tp ley nmpk dia still pkai ring tu....
ring "kami"....
yg aku punya????
MZF dah amek, buang kat sungai...



patut ka aku engat ag kat dia
??????????????????????????????????
?????????????????????????????
???????????????????????
?????????????????
????????????
???????
???
?
semak pala wei!!!!!
nk exam neh, tlg la jgn dok wat jiwa kacau cam neh.......
nk mintak button "delete mhh" ley x???
pastu clear recycle bin...
pastu nk refresh....
ley x??



"ya Allah, hanya pada Mu ku berserah....
kuatkan lah semangatku....
tenangkan lah hatiku....
peliharalah hati dan perasaanku....
peliharalah ingatanku....
hanya pada Mu ku memohon pertolongan.....
jika dia tercipta untukku, dan aku dicipta dari rusuk kirinya,
dekatkan lah hati ku dengan hatinya....
namun jika dia bukan untukku, Kau jauhkan lah dia dari ingatan dan hatiku....
sesungguhnya hanya Engkau lah yang maha mengetahui segala isi alam...."

No comments:

Post a Comment