Monday, July 12, 2010

cry baby cry....

knapa aku sedih??
aku xda jwpan....
knapa aku sunyi???
masih xda jwpan...
aku hilang tmpat mengadu....
faizal dah xda utk dgr stiap kluhan aku....
xda sapa ag yg aku ley pcaya n sggup dgr keluhan ati aku....
ati aku merintih pilu keseorgn...
xda siapa yg tau....
aku nak cari laut....disitu ketenangan aku...
aku nak cari gunung...disitu semangat aku....
aku nak cari bulan dan bintang...disitu hati aku....
tapi aku masih disini...xmampu melangkah...aku kaku....
mencari yg xpasti....
mungkinkah ni rindu???
atau kekeliruan???
segalanya terlalu rumit dn perit....
hbungan yg mcabar tpaksa aku tmpuhi seorangan....
tnpa sahabat...
perjuangan aku yg masih belum selasai tpksa aku redahi.....
jua tnpa sahabat disisi....
aku sunyi, sedih dan keliru....
jua keseorangan....

No comments:

Post a Comment