Friday, July 9, 2010

shayee pekenalkan....
mohd faizal :)
my bff..

tp skrg dia dok jauh dari aku....
jauh xjauh sgt la, teluk intan ke sg. buloh je la....
tp still la, aku rndu dia..
snyi xda dia...
xtaw nk p mkn kat mcd ngn sapa ag dah lps ni...
xtaw nk mkn benjo ngn sapa kat dpn umah ag dah lps ni....
snyi sgt....mber stdy pn dah xda...

ni antara pic last yg aku dpt snap ngn dia...
wlaupn aku ngn dia bff, tp dia amat hormati btas pgaulan ngn aku...
dia taw en. MZF xsuke kalo aku bsntuhan ngn laki laen, so dia pn xpnah sntuh aku...
aku amat slesa masa lpak ngn dia,
aku siap pnggil dia bapak...
dia agk caring ttg aku sbgai kwn dia....

mgkin pe yg kmi lkukan ni slh, tp...erm, diam2 sudaa....
hehe...ni scrub shirt...*amek kat o.t changing room*
so sbgai knang2n, kmi mconteng ats bju ni....
mcm2 yg kmi tlis ats bju ni....
aku mmg xdpt ulang balik ape yg dah blalu, tp aku pasti,
aku xkan dpt lupakan ape yg dah kmi lalui brsama....friendship remains forever...




p/s: skrg aku dmam sbb rndu kat dia kot....ermm.... :(

No comments:

Post a Comment