Wednesday, July 7, 2010

L.O.V.E

love is chenta??
erm..stengah org tggu bthun2 utk cari cinta, tp xjmpa2...
aku bsyukur sbb jmpe cinta aku, dn hbngn kmi drestui...TAPI....
*sje2 wat suspen cam drama Venezuela*
encik MZF ni sbnarnya ada ksah silam tsndiri yg amat skar utk dfahami...
tapi dia cbe utk teruskan hdup dia sbaik mgkin..
dan aku dah bjnji, akn cbe setia bsama dia
utk bg support dn jga dia smpai bila2...*InsyAllah*

psl kisah silam dia tu, dia ada sorg ex yg still xdpt trima knyataan yg dorg dh bpisah...
dorg ada sorg ank time dorg bsama dlu, tp mgkin sbb pkhwinan xdpt restu,
usia pkhwinan xsmpai sthun, dorg dh bpisah...
tp smpai skrg CK still xdpt trima hkikat tu...
padahal dlu dia yg buat mslah...
bila org dah tnggal, baru klam kabut n mnyesal....
well, i've got news for you....
TOO LATE..
bcuz hbngn kmi dah drestui oleh fmly...
dan aku bjnji aku akn cbe beri MZF sgala kbahagiaan yg dia perlukan...
even aku perlu korbankan kbahagiaan aku utk lihat dia bahagia, aku rela....sbb bg aku,
dpt lihat org yg aku syg bahagia dah ckup utk wat aku gembira...
aku akui, hbungn kami bjlan dgn lncar...
mcm mesin bwu lps sapu mnyak...
smooth je...tp sdp ag dari smoothies...
aku bsyukur sgt dkurniakan kbahagiaan spti ni...
harap sgt kbhagiaan ni kekal utk selamanya...aku nk jd isteri dia, dunia akhirat...

aku selalu ttanya pda diri sndiri, adakah aku dicipta dari rusuk kirinya??
sbb aku harap aku dcipta dari rusuk kirinya...
adakah aku dicipta utk seiring dgnnya, mcari kbhagiaan dn mkna khidupan??
mmg aku hrap kami seiringan selamanya...
adakah aku mampu mjamin kbhagiaan dia, penuhi kperluannya??
aku berdoa aku mampu beri yg tbaik...
adakah dia benar2 sygkan aku dn hargai aku sperti mna aku hargainya??
itulah yg aku slalu hrapkan, smoga kmi mampu kecapi kbahagiaan bersama...kerana cinta, bukan hanya menerima...
tapi memberi, tanpa mengharapkan balasan...
i love MZF...

No comments:

Post a Comment