Monday, January 2, 2012

new..

saje nak notekan something hari ni....
hari ni aku agak x berapa nak ada mood...
hehe...
buleh tara tu??
so agak petang sikit, incik hubby pon ajak aku keluar..
walaupun aku x berapa nak ok, tapi aku ikut gak la...
jenjalan punye jenjalan, aku ajak dia g salon...
dia pon setuju sebab rambut dia dah panjang, dah ade rupe mat bangla....
mase sebelum potong tu aku dah gtaw nak potong sikit je...
depan je nak potong pendek...
agaknye cina tu x paham pekataan sikit...
dia potong rambut aku dekat sejengkal lebih....
rambut depan pulak dia potong bentuk curve....
pendek sampai terconget...
rambut dah macam budak skolah tingkatan dua dah...
tapi ok gak la...
nampak muda sikit...
hihihi....

kelas start esok...
besemangat nak pegi kelas dengan rambut baru...
ngeh..ngeh..ngeh..

;p

No comments:

Post a Comment