Sunday, January 1, 2012

bye-bye 2011

Tahun 2011 memang bawak banyak kenangan dalam hidup aku…

Ada yang pahit dan ada yang manis….

Memang aku akui, aku akan merindui 2011..

Tapi aku mengharapkan 2012 akan bawak lebih makna dalam hidup aku…

Lembaran 2011 abah kejutkan aku dengan soalan cepu emas…

“ada orang nak merisik..kamu dengan zul serius ka x?”

Telan ayaq lioq ghasa pasiaq masa tu…

Hihihi……

Lepas berbincang, kami pun setuju untuk mengikat tali pertunangan merangkap tutup jalan orang lain pada 4.2.2011..

Ambil kesempatan atas cuti raya Cina….


Lepas lebih kurang 3 bulan bertunang, kami pun diijab kabulkan pada 28.5.2011
di masjid el-Ghufran, Alor Setar…


Disebabkan cuti yang pendek dan masa yang amet tak sesuei…

Majlis persandingan dijalankan pada 3.9.2011 secara serentak di kedua2 belah pihak…

So maksudnya, masa amatlah suntuk dan kelam kabut…

Selain dari keseronokkan mendirikan rumahtangga, pelajaran juga aku tak lupakan…

Dalam tahun 2011 jugak aku berjaya mendapatkan anugerah Dekan di kedua-dua semester…

Alhamdulillah…

Dalam suka duka aku mengharungi alam rumahtangga, aku amat bersyukur sebab aku masih dapat membalancekan pelajaran aku…

*Go..go..girl…*

Walaupun aku belum lagi ada rezeki untuk bergelar ibu, tapi akupasrah dan bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ni….

Apa-apa pon, tahun 2011 aku tutup dengan singkapan kenangan yang amat bermakna dalam hidup aku…

=)






No comments:

Post a Comment